ok.. it is quite some time aku x menaip di ruangan blogger nih...
busy beb...
ye ker??? yerlaaa!!! of coz... aku kan orang penting,,, hahahaa!!
exam!!exam!! exam!! no komen!!!
i've done my exam... please!! dont ask a thing about it...
maybe this sem,, i screwed it a bit!! ermmm a lot!!
but i hope for miracles!!
miracles to happen... please.. do happen ya!!
berjalan jalan...
for the first time.. (really??) saje jek nak gempak....
not really laa.... aku pi brunei and miri ....
and u know what... it was awesome!!
i've taken tons of pictures yg bakal di upload di lain waktu....
i was speechless to see all those beautiful buildings and gigantic monuments... i love this experience!! heyyaa!!
but sure, memang memenatkan!!
aku amek masa dua hari nak qadha balik semua tidur2 yang terlepas..hahaha
sekarang di rumah!!
yes!!yes!!yes!!! alhamdulillah...
melepak kat rumah plak...
perjalanan nak balik ke rumah pulak memang gile penat!!
serius!!i am not kidding!! sangat penat!!
semua public transport aku dah naik...
dari feri, plane, taxi, bas and tren....
rumah.... a place where everything i can get juz a snap!
haha =)
i BLOG whenever i LIKE
Tuesday, November 30, 2010
Thursday, November 4, 2010
BECHKY
saya ada satu patung beruang
patung beruang saya tu orang yang bagi
sempena birthday....
walaupun orang tu bagi patung beruang tu lambat,
saya tidak kesah sebab orang tu kawan saya.....
AND my bear's name is BECHKY
sebab ape???
sebab die bachelorette bear...hohohoho....
dont want to call it bechelor/bachelorette that's why BECHKY....
HOHOHOHO...
oh, saya tidak tahu bechky ni male o female??
xpernah nak ambil tahu....
huhuhu
BECHKY juz like me...
what ever bechky do, it will always copy copy me...
huuu....
let the pictures reveal everything
exactly!! similar to the owner...
hohohoho....
dun have to say much aiyy?
patung beruang saya tu orang yang bagi
sempena birthday....
walaupun orang tu bagi patung beruang tu lambat,
saya tidak kesah sebab orang tu kawan saya.....
AND my bear's name is BECHKY
sebab ape???
sebab die bachelorette bear...hohohoho....
dont want to call it bechelor/bachelorette that's why BECHKY....
HOHOHOHO...
oh, saya tidak tahu bechky ni male o female??
xpernah nak ambil tahu....
huhuhu
BECHKY juz like me...
what ever bechky do, it will always copy copy me...
huuu....
let the pictures reveal everything
| bechky mula belajar..woha! |
| when hungry, bechky knows how to cook! |
| kertas kertas bertaburan....oh, what a great student!! |
| too tired... dozed of flaa!! krohhh krohh |
| bechky always online.... |
| baju baju need to be basuh!! |
| bechky also hang out with frens... |
exactly!! similar to the owner...
hohohoho....
dun have to say much aiyy?
Tuesday, November 2, 2010
the UNI day
assalammualaikum wbt
fuhh!! lega!!
i was the exco for the persembahan
untuk event beberapa hari yang lalu!!
and alhamdulillah it was a blast!
terima kasih untuk semua yang datang!!
jasamu dikenang!!
these PHOTOS will reveal everything
dun have to say much i suppose....
but, i do have a great great time being the exco persembahan!!
hahaha...
bekerja dengan artis2 memang menyeronokkan though sometimes cekadak diorang tu kena di ambil kira...
fuhh!! lega!!
i was the exco for the persembahan
untuk event beberapa hari yang lalu!!
and alhamdulillah it was a blast!
terima kasih untuk semua yang datang!!
jasamu dikenang!!
these PHOTOS will reveal everything
dun have to say much i suppose....
but, i do have a great great time being the exco persembahan!!
hahaha...
bekerja dengan artis2 memang menyeronokkan though sometimes cekadak diorang tu kena di ambil kira...
Subscribe to:
Comments (Atom)